سوالات متداول

1- درگاه پرداخت بصورت صحیح عمل نمیکند ؟

       جهت پرداخت  بصورت آنلاین هر گونه پروکسی و فیلتر شکن و وی پی ان را خاموش کنید .

2- وقتی کالایی را جستجو میکنید و پیدا نمیکنید ؟

      نام محصولات را بصورت رسمی بنویسید و از نوشتن بصورت محاوره ای خودداری نمائید.  . مثلا : برای جستجو  “نون کریسپی ” را بصورت  “نان کریسپی “بنویسید .

3- برای ثبت نام شماره ام رو قبول نمیکند و خطا میگیرد .

     برای وارد کردن شماره تماس حتما صفحه کلید انگلیسی باشد و دقت کنید شماره حتما از ابتدای  شماره را وارد کنید و اشتباهاً فاصله ی خالی (space) در این محل وارد نشود  . اگر چنانچه شماره را وارد نمودید و مجدداً خطا گرفت کل شماره را  بطور کامل پاک کنید دوباره وارد نمایید.

4- در تسویه حساب با خطای “هیچ آدرسی برای ارسال مشخص نشده است ” روبرو شده اید ؟

برای ثبت آدرس :

  • همراهان عزیز ساکن  غیر از استان تهران (سفارشات تهران بوسیله الو پیک ارسال میگردد) :1- ابتدا استان و سپس شهر محل دریافت سفارش را انتخاب نمایید .      2- آدرس پستی دقیق خود را در داخلی کادر” آدرس  خیابان ” بنویسید . 3- محل دریافت سفارش خود را بروی  نقشه محل سکونت را انتخاب نمایید.

 

  • همراهان عزیز ساکن استان تهران : آدرس را بر روی نقشه مشخص نمایند. و دیگر نیازی به نوشتن آدرس بطور کامل نمیبشد.

**نکته مهم **

1- همراهان گرامی توجه داشته باشند در صورت استفاده از طریق گوشی همراه  هموتره  در هنگام ورود اطلاعات یا رمز ورود دقت بفرمائید که دستان سهواً جایی را در صفحه لمس نکند زیرا که باعث ورود یک کارکتر خالی میشود که نمایش نمیدهد ولی سیستم را با خطا روبرو شده و پیغام صحیح نبود اطلاعات ورودی را  میدهد. برای رفع این مشکل میبایست اطلاعات ورودی آن فیلد را پاک کنید و مجدداً وارد نمایید.

2- همراهان عزیز در هنگام ورود اطلاعات کارت به منظور پرداخت هزینه سفارش در صورت خطای کد پستی و … صفحه کلید خود را به انگلیسی تغییر داده و مجدداً اطلاعات مربوطه را وارد فرمائید.